Huomasin tässä yks kaunis päivä, että olen valtavan lihava.

Viime talvena painoin 48 kiloa (olin silloin melko tyytyväinen painooni), mutta kun vähän aikaa sitten kävin vaa'alla, painoa olikin kertynyt kolme kiloa lisää. Eli mitat on siis 167/51.
Pituutta liian vähän - painoa taas tuskaisen paljon liikaa.
Iljettävää. Missä välissä ja miten oon päästäny itteni lihomaan tämmöseks?

Päätin alottaa laajamittaisen laihdutusoperaation, mutta sekin tuntuu vähän tökkivän. Tämäkin päivä on syömisten osalta jo ihan pilalla.
Kello ei oo vielä yhdeksääkään, ja oon jo ahtanu itteeni 4 VOIDELTUA ruisleivänpalaa ja lasillisen maitoa. Tostakin tulee jo jotain 400 kcal. Ällöttävää. Syön aina liikaa. Pitäs pystyä pitämään koko päivän energiansaanti jossain kolmessasadassa. Laihtuispa ainakin!

En oo nyt pariin päivään käyny lenkilläkään, kun iski kylmä ilma päälle.

Pitäs vaan ottaa itteensä kunnolla niskasta kiinni ja jättää aamupala kokonaan väliin! Ja lenkille ois mentävä, vaikka sitte pilkkihaalari päällä jos ei muka muuten tarkene. Tavoitepaino on ens alkuun 45 kiloa. Se ois varmasti ihan hyvä (jos olin neljäänkaheksaan tyytyväinen, niin kaiken järjen mukaan oisin tohon TODELLA tyytyväinen!), ja jos tuntuu siltä, niin voihan siitä sitten jatkaa.

Joka tapauksessa toi paino on saavutettava vuoden loppuun mennessä.

241639.jpg

Tuolta haluaisin näyttää. Pituuden suhteenhan en ikinä voi mallinmittoihin päästä, mutta painolle sentään voi itsekin tehdä jotakin.